Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-11, 15:53   #2
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger støvler!

Jeg fikk høye IJ til bursdagen min, og fordi mannen min var så strålende fornøyd med å oppfatte hva som er trendy hos damer, har jeg beholdt dem. De er klumpete og upraktiske, og ikke særlig nette, synes jeg.

Hunter derimot er fine og nette i modellen, jeg mener så noen skotskrutete her om dagen som var stilige. Egentlig tror jeg at jeg kommer til å investere i Viking-støvler ganske snart siden jeg egentlig ikke bruker støvler som pynteplagg, men vil ha noe til lek med ungene og tur i skog og mark.