Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-11, 13:50   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ikke sant??

Jeg syns jo jeg følger litt med, men i det øyeblikket jeg har fått opp øynene for noe nytt og fancy noe, så kommer Candy og Tallulah og sier at "kjære vene, det dukket jo opp for 4-5 år siden og er da over middagshøyden for leeeenge siden! "

Det minner meg om samboeren til en venninne av meg som kommenterte for en del år tilbake at når Tallulah og Høvdingen har begynt å dra på svenskeshopping, da er det i ferd med å bli hipt. Et halvt år etterpå hadde Dagbladet en artikkel om de nye svenskeshopperne.

En god del av det "tradisjonelt harrye" er jo ganske hipt igjen, hagegnomer er jo til og med i ferd med å gå over av sin andre hipphetsfase, nå er det tidlig nittitall som er på høyden. Og det er blodharry, altså.

Det er godt å vite at ingen er hippe og trendy på alt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat