Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-11, 10:40   #8
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Protecor Eierskifteforsikring

Opprinnelig lagt inn av Celtex, her.

Her gjaldt det flere hundre mus i borrehull som gjør at vi må bytte trykktank,varmtvanns bereder, rør, vannpumpe samt bytte ut 2stk toalett og et dusjkabinett. Kravet mitt var på 103 000,-. Fikk igjen kr. 0,- fordi det var en feil/mangel som jeg burde regne med når jeg kjøper et eldre hus..

Så sendte jeg inn en ny sak nå fordi jeg fant råteskade i 2.etg ved pipe. Kostnadene der hadde fort blitt 70 000,- om jeg skulle hatt snekker på saken. kr 0,- i erstatning.

Kort fortalt:
Vi har skaffet oss vann dispenser, og jeg har selv begynt å pusse opp 2.etg..

Helt utrolig at selger kan holde slike skader skjult for kjøper. . Og at det skal være så vanskelig å ta selgere for svindel.

Men jeg har fulgt med på en enebolig sak på Byåsen ved Trondheim. Den er ca slik at kjøper fikk enebolig full av rotter. Selger sier at en rotte er obervert for 20 år siden, tiltak satt igang, og dermed uten skyld. Saken er i rettsvesenet. Vet ikke om Protector er involvert.