Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-11, 22:17   #11
Celtex
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2011
Celtex har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Protecor Eierskifteforsikring

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Niks. Kampen var lang og hard og vi vant ikke.

Jeg har fortrengt mesteparten, men her er en link.

Det skal veldig mye til for å få igjennom noe hos Protector.
Har lest historien din nå, og kjenner meg igjen i veldig mye av det.

Vi har hatt en erfaren snekker på en visit her, og for å ordne fuktskadene på loftet og 2.etg her med en godkjent snekker så må vi ut med ca 70-80.000,- for å bytte to takstoler,undertak, noen bjelker samt oppussing av rom.
Noe vi ikke får dekket av Protector.

Har også en ganske så sterk sak når det gjelder avløpsrør i kjelleren som tetter seg hele tiden fordi rørene har glidd fra hverandre. Må pigge opp gulvene og bytte avløpsrørene i gulv. Står i egenerklæringen som forrige eier skrev at det ikke har vært problemer med tilbakeslag av vann samt at det ikke har tettet seg tidligere.. Men som eieren sa til meg ved juletider så hadde dem hatt en del problemer med dette.

Skulle til å sende inn sak ang dette i Juni, men fikk da vite at forrige eier døde noen uker tidligere. Så den egenerklæringen kan da ikke bli bekreftet.
Ergo: Vi har ingen sak å sende inn.

Totale tilleggs-kostnader på huset vårt ligger nå på ca. kr.250 000,-

Har selv tatt råteskadene i egne hender, og driver nå å pusser opp 2.etg sammen med en bekjent av meg som er snekker. Bilde av hvordan det så ut etter at jeg har revet av strie o.l fra barnerommet medfølger.

Bilder av oppussingen av rommet blir lagt ut på interiørtråden for den som vil skryte uhemmet av mine utrolige kunnskaper innen håndverk.

Celtex er ikke aktiv   Svar med sitat