Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-11, 01:24   #7
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan prise husarbeidsoppgaver for ungene?

Her setter jeg ingen pris på husarbeidet.

Bortsett fra en ting: å pare sokker Det er det verste jeg gjør, jeg kaster alle sokkene i en dunk etter vask, og når det er tomt i sokkeskuffen til en av oss, må vi ta en tørn. Da får de 1 kr per par de klarer, og pengene havner på sparebøssa.

Guttungen har ikke vært flink til å hjelpe til, han skal da tross alt ikke JOBBE på fritida? Men etter han skjønte at det ble slutt på å få ting han ønsket seg, når de ikke var nødvendige, endret han seg. Han er blitt flinkere til å rydde rommet, han spør om han skal gå ut med søpla, han rydder kjøkkenet etter seg på morgenen, da han er sistemann som går, han hjelper vesla med mye, og han er blitt flinkere til å rydde badet. Han har vært den som kaster fra seg alt, og badet har vært det verste stedet...

Nå har han vært veldig flink i ei uke, etter jeg ble operert. Når vi var hos foreldrene mine, var han veldig flink til å rydde uten å bli bedt, og han var flink til å leke med lillesøster (det er ingen selvfølge). I dag bestilte jeg dermed nye grips til bmx'n hans, noe han har ønsket seg lenge, da de gamle virkelig trenger å bli byttet ut. Det koster under en hundrelapp, og han kommer til å bli kjempefornøyd

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat