Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-11, 10:28   #5
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politiattest - hva kommer egentlig med av dommer?

Det er snakk om et langtidsvikariat med stor mulighet for fast ansettelse etterpå. Vedkommende som har stillingen nå, er langtidssykemeldt og kommer med all sannsynlighet til å bli pensjonert før hun kommer tilbake. Hun er syk nå og skal etter planen gå av med pensjon rett etter nyttår. Jeg kjenner damen som jobber som leder på denne enheten ganske godt, og vet at hun i utg. pkt ser for seg en fast ansettelse av denne personen. Vedkommende har riktig utdanning, lang erfaring og greie referanser, så alt ser jo tilsynelatende greit ut. Vi som har vært i barnevernsystemet (samt lokale politimyndigheter) vet jo at alt dessverre ikke er som det ser ut til. Men jeg har jo taushetsplikt og kan jo ikke gå til lederen og fortelle det jeg vet. Usj. Av og til er kunnskap noe dritt.

Jeg vet ikke hvilken type politiattest det er bedt om i denne aktuelle saken. Når jeg har levert politiattest selv, så har det alltid vært snakk om uttømmende attest. Der skal vel alle dommer stå? Dommer, men ikke henlagte saker. Slik har iallefall jeg forstått det.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat