Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-11, 10:34   #9
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Politiattest - hva kommer egentlig med av dommer?

Hmm.. Det må jo finnes en måte å tipse arbeidsgiver på. Kan man på noe vis sjekke om politiattest er innlevert, lurer nå jeg på..? Er det flere enn deg som kjenner til denne saken, som ikke har taushetsplikt?

Det er nesten så man får lyst til å gå til politiet, og si at denne voldsdømte personen nå jobber med barn, og sannsynligvis ikke har innlevert korrekte opplysninger.

Ja, kunnskap er noe skikkelig drit innimellom. Jeg er også i et yrke der jeg innimellom vet så altfor mye mer om folk (inkl bekjente), enn det jeg egentlig vil vite.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat