Tråd: Mariskålen
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-11, 23:28   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mariskålen

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Kitchen selger noen som kalles Lenaskål, de er ikke gjennomfarget sånn som Mariskålene. Så jeg tror nok heller det er disse.

De selges også på Feel. De ser prikk like ut for meg, så jeg angrer nesten at jeg brukte en formue på de Mariskålene.

Jeg vasker skålene lett for hånd. Brukes stort sett til pynt eller til godteri. Jeg misliker ting som ikke går i maskin, men jeg har ikke hatt behov for å vaske disse skålene ofte.

Men Snø, var de frostet, de du hadde? Frostet lysegul og turkis? For jeg tror at de gule og turkise Mariskålene er blanke. De har frostet i klart glass.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat