Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 19:50   #18
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegavestrikking til voksne

Jeg hadde satt pris på Ninskjerf! (selv om jeg har 4 fra før ) Eller andre skjerf.

Sitteunderlag ja, helt klart!

Tovede tøfler eller lommetøfler, ikke minst. Kjapt å strikke også Luer med enkel fasong, som alle kan like. Jeg synes perlestrikk er lekkert å se på, og vanskelig er det jo heller ikke å få til.

Ellers er votter og sokker noe jeg hater å strikke selv, så det mottar vi gjerne i gave.

Dette minte meg på at jeg hadde lovet meg selv at jeg skal strikke minst to par sokker til julegave i år. Har garn, men gruer meg enormt til å starte...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat