Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 10:22   #102
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventninger til politiske ledere

Vi snakker om bruddstykker av en forklaring gitt av et menneske i sjokk. "Ikke noe spesielt" kan fint henspeile på "ikke sett snurten av gjerningsmannen".

Poenget mitt er at jeg ikke synes det trenger å være noen sammenheng mellom godt lederskap og heltemodighet. I enkelte tilfeller kan det være tvert om, heltemodighet kan være det motsatte av godt lederskap. Og her er det en situasjon som er så uoversiktlig at det der og da ikke er mulig å si hva som i ettertid fremstår som smarte handlinger, når man vet hvor alle brikkene befinner seg. Jeg ville ikke syntes det fremsto som spesielt smart å risikere de 9 du har oversikt over for å kanskje få med 10 til du ikke aner hvor befinner seg.

Jeg ønsker faktisk å bli ledet av de som er gode, langsiktige tenkere, ikke av de som opptrer mest heltemodig i en krisesituasjon.