Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 11:06   #112
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventninger til politiske ledere

Jeg synes faktisk debatten er helt grei slik den foregår i denne tråden, og er han et lederemne så tåler han den.

Men jeg tror vi sitter med ganske ulike bilder av hvordan situasjonen må ha sett ut fra hans side. Det han visste der og da var at noen skyter på øya. Noen er døde. 9 mennesker ombord på saktegående fartøy. Jeg kan ikke forstå at dette kan ha fortonet seg som noe annet enn kaos? Ville det vært godt lederskap overfor de andre 8 å holde igjen båten i tilfelle det kom andre etter, men med fare for deres liv? Det ville vært en modig handling, men jeg synes ikke det har noe med godt lederskap å gjøre.

Det blir litt som å løpe inn i et hus med brann og mange mennesker. Det kan være en modig ting å gjøre, men ikke nødvendigvis så veldig smart.