Sv: Hvis du slapp å tenke pris, hvilken sofa ville du hatt da?
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Åh, har dere! Heliggriser! Hvilke moduler, og hvilket skinn? Kan jeg være så snokete og frekk at jeg spør hva den kostet, også? 
Hvordan er den å rengjøre med de sprekkene? Det er det eneste ankepunktet vi har så langt, for vi lar barnet ofte spise i sofaen.
Vi har de tre modulene og det skinnet som er paa dette bildet (bildet er fra katalog, ikke fra hjemme hos oss, men vi har baade sofaen og teppet, men ellers helt annerledes): 
Vi hadde den stilt opp som paa bildet i begynnelsen, men naa har vi den med de to rygglenene som armlener paa endene og puffen i midten slik at vi bare bruker den som en loungingmöbel hvor vi sitter mot hverandre med beina om du skjönner. Vi har en annen stue med en mer vanlig sofa som man kan sitte vanlig i, derfor "tok vi det helt ut" med denne og bare slanger oss i den. Herlig.
De har flere typer skinn. Et veldig mykt og ett hardt, kaldt og slitesterkt og ett "midt i mellom" med litt struktur i. Dette tok vi. Husker ikke navnet paa skinnet eller fargen.
Mener vi - etter "forhandlinger2 - betalte et sted mellom 10 og 11 tusen (euro), men har vel egentlig fortrengt det.
Fordelen med skinn fremfor stoff er at det ikke virkelig er sprekker, men heller en slags felt med mellomrom som er fylt med et skinn med smaa pustehull (du skjönner det ikke för du faar sett det uansett hvor mye jeg forklarer). Det er ikke saa mye spising i vaar sofa at det har vaert et problem enda.
|