Førtiårslag – noen som har innspill?
Etter at mannen ikke helt kom igang med å planlegge eller ønske seg noe spesielt til førtiårsdagen sin nå i september, så tok jeg oppdraget. Han er dermed fratatt mulighet til medbestemmelse. September er hektisk for oss så vi snakket i første omgang om å bare ha familie på middag og så heller ta en helg for fest og moro i Oslo i desember. De fleste av hans gode venner bor nemlig der.
I og med at han fyller år på en lørdag og han egentlig er glad i fest og moro så bestemte jeg meg for å lage overaskelsesfest(han er typen som liker sånt altså). Min mor passer junior fra fredag til søndag så vi har hele lørdagen på oss. Flere av hans venner tar turen fra Oslo og vi blir nok ca 20 stk på kvelden.
I og med at en del kommer helt fra Oslo for å være med så tenkte jeg at vi må begynne tidlig og bruke hele dagen til sosialisering, mat, skravling og øl.
Foreløpig plan:
Frokost hos hans mor:
-Hans bror og noen venner som kommer med nattoget blir nok med på dette.
-Lunsj i byen. Han er veldig glad i godt øl så jeg tenker enten mikrobryggeriet/naboens/antikvariatet ( for dere som er kjent i trondheim) eller annet sted de kan ha et godt utvalg
-Fest hjemme på kvelden. Her trenger jeg innspill på mat. Tenkte på å bestille tapas, men det er så dyrt. Er det kjipt å for eksempel bare bestille pizza? Så kan vi heller spise litt "finere" mat til lunsj.
Hadde egentlig vært artig med en aktivitet av noe slag. Quiz, rebusløp eller noe slikt kanskje. Kan nevne at han er en rock, øl og fotballtype. I tillegg til å være en flott nerd med sans for programmering og andre "datating" som jeg liker å kalle det. 
Hva ville du gjort dersom du skulle arrangere en slik dag for din mann?
|