Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-11, 14:46   #7
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Førtiårslag – noen som har innspill?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Kan jeg kommentere hva jeg hadde satt pris på selv, hvis fruen skulle gjøre noe sånt for meg?
Synes du har en god plan, forslaget over her om smaksprøver/omvisning på bryggeri må jo være midt i blinken hvis det er mulig, ellers er lunch ute med gutta og godt øl slett ikke å forakte!
Jeg hadde syntes pizza på kvelden hadde vært helt greit, det viktige er festen, det sosiale og at gode venner dukker opp!
Hadde jeg kommet som gjest hadde jeg heller ikke reagert på dette, på noen som helst måte, mulig det bare er jeg som er en enkel sjel
Jeg synes ikke sånne ting skal arrangeres i hjel, altså; Ikke planlegg for mye!
Hvis det er snakk om venner han ikke har daglig kontakt med er det ofte forstyrrende med for mye arrangement, det forstyrrer all skravlinga

Bare min mening
Lykke til, uansett!

Ja det er dette jeg tenker også. De er nok mer opptatt av godt øl og god rock enn mat. Kan kanskje heller kjøpe inn en del eksklusivt øl... Det går jo fort en del penger på et slikt lag og har ikke ubegrenset av den slags. Dessverre.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat