Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-11, 22:17   #70
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Har hentet anorakken min i dag, og den var veldig fin, virker som en veldig god, myk og varm høstjakke (tror den blir for kald på skikkelig kalde vinterdager).
Den var ikke liten i størrelsen synes jeg. Jeg som har lange armer, hadde masse å gå på i ermlengden. Men den er smalere nederst på ermene, så jakkeermene blir likevel ikke hengende nedenfor hånden selvom de altså er mer enn lange nok. (deilig å kunne strekke seg uten at jakkeermene kryper oppover, men blir liggende nede ved håndleddet ).

Jeg bruker normalt str 38 / M i ytterjakker og denne var stor nok i str M. Kunne muligens ha hatt mindre, men beholder den jeg fikk, siden jeg da har mulighet til å ha tykk genser under.

Gleder meg til å ta den i bruk .

Og MissS; så flott, både du og anorakken (ja, har sett bilde, men glemte å kommentere før nå).

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat