Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 10:32   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smil, vi skal ut og spise!

Min far har ikke skjønt hvordan det fungerer med småbarnsforeldre på restaurant ennå, men regner med han lærer etterhvert.

Han har bedd oss med på middag ute 3 ganger, og hver gang har han vært skikkelig oppgitt/på grensa til hjertestans etterpå. Han skjønner ikke at en 1 1/2-åring ikke kan sitte i ro på stolen sin i 2 timer Og han skjønner ikke hvordan det er mulig at en 1 1/2 åring ikke liker ditt og ikke spiser datt.

Etter den første gangen foreslo jeg at vi kunne spise hjemme hos oss istedet, men han insisterte på å spandere middag ute. "Det er jo så hyggelig å kunne spandere en middag på dere innimellom."

(Veldig hyggelig av pappan min da :glad-i: )