Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 08:59   #61
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste vogn nå?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

I 5. etasje uten heis vil jeg si det grenser til selvdestruktivt å kjøpe Edge.

Det er langt over streken, vil jeg si. Det er jo ikke verdt at vedkommende kaster seg ned alle trappene første gangen bagen skal innendørs, heller. Og det sier jeg, som er svoren Emmaljunga-fan og ikke synes den er så tung. (Vår bor i yttergang uten trappetrinn opp. Den blir brukt såpass mye i skogen, i tillegg til å være sovevogn, at mannen vil ha en til. Han tok nemlig BJ City Select her en dag Edge-en sto igjen et annet sted, og gruffet etterpå over vogner som bare var brukbare på asfalt.)

Jeg aner ikke hva som er lurt å velge, da. Jeg begynner imidlertid å bli så voksen at funksjon er viktigere enn utseende - jeg liker typisk ikke Buggiser og trehjulinger og sånt som ikke ser litt klassisk ut - men hvis det virker … :sniker meg ut igjen: