Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 11:08   #37
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"

Rart. Selv har jeg opplevd at folk synes jeg er slem fordi jeg regulerer barnet mitt sitt kosthold.

Vi snakker her om et barn med både ADHD og overvektsproblematikk. Og reguleringen er heller ikke fanatisk. Bare grovt brød fremfor loff, frukt fremfor søtsaker, Nugatti kun til jul, påske osv. Men også lås på kjøleskapsdøra, pga. nattspising og manglende impulskontroll. Lås på kjøleskapsdøra og fulle fruktfat.

Når det gjelder ADHD sier man jo at det med kosthold er en myte, så det er mulig det ikke henger sammen, men mitt barn er jo ikke bare et "ADHD-barn". Så uansett hvilken sammenheng ser jeg at han ikke fungerer så godt hvis det blir for mye raske karbohydrater, og forholder meg til det.

Men man kan også se ham på McDonalds innimellom. De som ser han da, vil muligens tenke sitt uten å ha peiling på hvordan resten av kostholdet ser ut.

Anyway: Om man ikke gjør noe annet, så kan det kanskje være verdt et forsøk å prøve Eye-Q-kapslene. Om det så tas ved siden av brødskivene med syltetøy.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat