Tråd: Mac?
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 20:33   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Ikke helt enig, det er ikke pcer som sliter med treghet, etterhvert, det er Windows!
En Mac ER en pc, men leveres med OS/X i stedet for Windows.
Jeg har pc, men jeg bruker hverken Windows eller OS/X, og jeg har ikke problemer med treghet når pcen ikke har vært reinstallert på 2-3 år, slik man får i Windows.

At Windows roter til for seg sjøl, og trenger en reinstallasjon hvert 2. år er strengt tatt ikke pcen sin skyld.

Selvfølgelig skjønner jeg at det er operativsystemet som forårsaker tregheten og ikke hardwaren. Jeg er storfan av alt som er unixbasert nettopp fordi selve oset er langt mindre ressurskrevende i utgangspunktet. Grunnen til at jeg ikke snakker om det her, er at jeg antar at man snakker om en PC med Windows når man snakker om PC. Ubuntu eller lignende er uansett ikke noe jeg ville anbefalt noen som ikke var spesielt interessert.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat