Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 12:00   #18
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ammeslutt allerede?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Mener du at det ikke kan kalles "selvavvent" med mindre man fullammer til de mister interessen for puppen?

Jeg mener akkurat det jeg sa. At det hevdes at barn ikke selvavvenner før de er ca 1,5 år. Jeg mener selvfølgelig ikke at de fullammer til de er 1,5 år. Dersom barnet trapper veldig ned etter 6-7 måneder, må man kanskje se det i sammenheng med innføringen av fast føde, at det fortrenger morsmelken i så stor grad at barnet ikke har lyst på det lengre. Det kan være mange årsaker, det er vnaskelig for meg å vite hvorfor dine sluttet da de gjorde. Men som sagt så blir det hevdet at et barn ikke kan ta et bevisst valg på at det ikke ønsker å die mer før det er 1,5 - 2 år. Det er som sagt egentlig naturstridig å slutte å die for tidlig.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat