Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 12:42   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skitne tak og vegger - vaske eller male?

Etter fem år i leiligheten ser vi nå tydelig at den offwhite tapeten i stua og det hvite taket begynner å bli rimelig skittent. Jeg fyrte inn den tidligere vaskehjelpen vår til å vaske taket, men hun hadde bare dratt over taket med en klut, noe som gjør at taket ser grusomt skjoldete ut i dagslys, så noe må gjøres. Hun nekter for øvrig for å ha gjort en dårlig jobb, men det ser virkelig ille ut, så hun får ikke flere oppdrag hos meg.

For x antall år siden hadde jeg en sommerjobb hvor vi vasket studenthybler og -leiligheter. Der malte de vegger og tak i stedet for å vaske dem når de tok flyttevask. Er dette den beste løsningen?

Er det dumt å begynne å vaske en lys tapet selv? Og hva med taket? Bør vi male? Men skal det ikke vaskes før man maler? Eller vil det lønne seg å få et vaskefirma med skikkelig kompetanse til å vaske tak og vegger i stua i stedet? HJELP!

Det var enklere før. Da flyttet jeg alltid før det hadde gått så lang tid at tak og vegger var skitne.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat