Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 13:46   #13
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Ja det er det eg synes er så trist med denne saken, folk fokusere på framgangsmåten henner, det er jo mykje viktigare å rette fokus på det som ho påstår har skjedd.
Eg ville heller likt å sett en diskusjon rundt det å bli voldatt/dopa. For det er vel noko alle damer kan sette seg inni. Og att sånne handlingar ikkje blir akseptert,uansett om dette er sant eller ikkje!

Men hvis vi sorterer brikkene her, så kan vi begynne å legge et puslespill.

Vi vet ikke om det Aulie forteller er sant eller ikke.

Vi vet ikke om mennene oppfattet det som voldtektsforsøk, eller bare "moro".

Vi vet ikke hvorfor hun ikke - hvis hun snakker sant - har anmeldt forholdet til politiet.

Vi vet ikke hvorfor hun velger å utbasunere det på direkten på radio.

Men - vi vet at hennes troverdighet synker nettopp FORDI hun valgte å gå ut med det på radio i stedet for å anmelde forholdet til politiet.

Dette fordi hennes motiv blir uklart. Hvis hun ønsker mennene straffet burde hun ha anmeldt forholdet. Sannsynligvis vet hun at selv om det er sant, vil det være nesten umulig å få dem straffet for en handling som påstås å ha skjedd for 14 år siden. Så hun vet at de ikke havner bak murene. Så hva vil hun med det da? Henge dem ut? Være ekkel? Få oppmerksomhet? Få en stor reportasje i Se og Hør? Et forsøk på hevn?

Det er i alle fall ikke særlig sannsynlig at hun har ment noe "godt" med å gå ut med det. Hadde hun ønsket å få i gang en samfunnsdebatt, eller opplyse unge jenter, så kunne hun godt fortalt om sine opplevelser UTEN å navngi mennene.

Derfor blir det nesten umulig å drøfte temaet på generell basis, hvis man samtidig tar utgangspunkt i den konkrete saken. Og de er synd! For det er et viktig tema, som fortjener oppmerksomhet og lys. Men nå ser i alle fall jeg mest en hevngjerrig og oppmerksomhetstrengende B-kjendis som har drite seg ut på direktesendt radio.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat