Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-11, 08:17   #9
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnoff - Din arbeidstid

Jeg er veldig heldig. Jeg jobber 7 timer hver dag, noe som tilsvarer 93,33% stilling. I tillegg har jeg fleksitid, og utvidet kjernetid. Jeg må være på jobb mellom ti og to, men ut over det kan jeg styre mye selv. Jeg kan også jobbe opp til fem timer på lørdager. Men jeg kan ikke jobbe hjemmefra pga sensitive opplysninger.

Jeg er alene med barna, så jeg jobber inn timer når ungene er hos faren sin en gang i uka og annenhver helg. Før jeg ble alene jobbet jeg fullt, sju til tre.

Jeg leverer mellom halv åtte og åtte, og henter mellom kvart på og kvart over fire. Vi går hjem i rolig tempo, og er hjemme rundt halv fem.