Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-11, 08:28   #14
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - Din arbeidstid

Jeg lurer også på det. Jeg har arbeidstid som deg, og med 25 minutter på toget, og 15 minutter å gå til og fra toget, så er jeg hjemmefra i nesten 10 timer daglig.

Det blir litt bedre om noen uker, når jobben flytter. Men det er en grunn til at jeg jobber 80 %. Med sånne dager hele uken er det aldri tid til foreldresamtaler, frisørbesøk og lignende. Heldigvis har jeg for første gang en arbeidsgiver som gir meg fri for å gå til legen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat