Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-11, 11:07   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - Din arbeidstid

Jeg er lærer og er i stor grad fleksibel utenom undervisning, men jeg bør være på jobb 8 timer daglig ellers holder ikke kveldene til å få ting unna. Vi er ikke helt i rytme ennå etter høststarten, men etterhvert er planen å være på jobb fra 0710 til 1510. Jeg er heldig og har veldig veldig kort vei, så da er jeg i barnehagen før halv fire. Men før hadde jeg lenger vei, og da var jeg på jobb fra kvart på sju til kvart på tre. Stod opp halv seks.

Alternativt, hvis jeg leverer, på jobb fra ca kvart på ni til kvart på fem (her vil jeg miste litt tid som må tas igjen om kvelden så lenge storebror må følges til skolen).

Mannen jobber noe kortere for han har litt lenger vei, men tar det igjen om kvelden og i overtid av og til.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat