Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-11, 16:56   #104
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnoff - Din arbeidstid

Mannen min leverer i barnehagen og jeg henter. Arbeidstiden min er 8-15.30, men med fleksitid skal jeg i teorien være på jobb 7-14.30 for å gi kortere dager i barnehagen. Men etter at jeg fikk noen nye arbeidsoppgaver har jeg en sjelden gang vært så kort som 7,5 timer på jobb. (Er en for lite på de oppgavene nå så mer faller på meg.)

Storebror deltar på svømmekurs to ganger i uken og spiller fotball og Lillestorebror starter opp igjen med svømming nå. Storebror går sammen med en kamerat på svømmingen så vi bytter på hvem som følger.

Det hjelper å ha kort avstand til skole/barnehage/jobb/aktiviteter. Jeg tar bussen til/fra jobb. Iberegnet gåing til og fra denne bruker jeg ca 20 min (litt trafikkavhengig).

Sist redigert av Éowyn : 06-09-11 kl 17:19.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat