Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-11, 23:47   #125
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - Din arbeidstid

Jeg jobber i barnehage og vaktene varierer gjennom uken. Tidligst starter jeg 6.45, senest 9.15, slutter 14.15 på tidligvaktene og 16.45 på senvakt.

Far jobber i eget firma med flere ansatte og er på jobb fra 7.15-16, eller som i forrige uke; 5.55 - 21.30. Det er minst en sånn sen dag hver uke.

Jeg har stort sett levert og hentet, Far har levert når jeg har tidligvakt og hentet når jeg har senvakt.

Nå ordner ungene seg selv, heldigvis og det er lite henting og bringing.

Det som er trøbbel for oss er fotballtrening 16.30 eller 17.00. Det er viktig å spise litt før vi drar avsted, men det er ikke langt unna.