Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 20:36   #69
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, men dette gjelder jo også barn med ADHD. Er foreldrene giddeslause eller er de utslittte? Det er neppe så lett å vurdere for en utenforstående.

Som forelder/omsorgsperson til eit bokstavbarn så innser ein raskt at utanforståande trur og antek mykje om oppdragelsen uansett kva ein gjer .

Eg forstår ikkje heilt kva du meiner med sitatet ovanfor. Poenget mitt var at det er skilnad på ein forelder som brukar mat for å døyve eigne kjensler (der maten vert symptom på eit større problem) - og ein forelder som "skadar" barnet sitt ved å gje det feil mat (der maten er årsaka ti problemet), og at samanlikninga difor vart merkeleg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat