Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-11, 12:43   #17
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Men både denne tråden og andre på forumet for tiden har gjort at jeg har tenkt over om vi ikke kan være fosterhjem for katter innimellom, ta vare på kattunger etc. Jeg har for tiden masse tid å gi til slike. Just do it er jo et fint slagord..

Så fint, Ine. Jeg har lenge tenkt at vi har nok med vårt osv osv, men innså for noen uker siden at det å gi litt av sitt kan berike, ikke forringe. Fosterhjem som du er inne på, det er sårt tiltrengt hjelp som koster lite, og man kan gjøre stor forskjell til og med om man finner ut at det bare passer en eneste gang.

Dyrebeskyttelsen har sikkert en lokalforening der du skal bo, kanskje de til og med er på Facebook slik som i Farsund.
http://www.dyrebeskyttelsen.no/lokalavdelinger

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat