Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 01:01   #12
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valg 2011 - En meningsmåling

Jeg synes det er fryktelig vanskelig å stemme i Oslo. Hva velger man mellom to onder liksom Gjerne Venstre men de støtter jo, desverre, FrP i byråd og utgår dermed. Komboen Riber Mohn og Gerhardsen er helt uspiselige så det er heller ikke aktuelt.

Så etter mange runder med meg selv har jeg vel kommet frem til at jeg antakeligvis kommer til å stemme MDG i dette lokalvalget. Og det føles faktisk ganske så ok å være med og støtte opp om oppslutning rundt et ekte grønt parti her til lands også. Særlig nå som MDG i Oslo har bekreftet at de helt og holdent utelukker et samarbeid med Frp. Så er det jo en del folk der som har jobbet ganske så aktivt med å overbevise meg om at de er verdt å stemme på også

Sist redigert av Lisa : 09-09-11 kl 01:18.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat