Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 09:33   #5
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Please, oh please...

Opprinnelig lagt inn av Morgaine, her.

Jeg skjønner ikke reaksjonen din. Nå har jeg sett halvparten, (bytter de tema?) og syns igrunn de svarer godt.
De svarer på bakgrunn av hva de har lært, tror og opplevd.
Svarene deres viser jo at utviklingslæren ikke har stort feste i amerikanske skoler. Men jeg syns ikke svarene vitner om lav intelligens. De virker reflekterte syns jeg.

Reflekterte? Har vi sett samme klipp?

Dette er kvinner over 20 år. De er ikke vokst opp i en regnskogstamme uten kontakt med omverdenen. Når flere, ja på de 3 første minuttene var det flere, sier at: "Nei, jeg tror ikke på evolusjonen og jeg synes ikke dette skal bli undervist om i skolen" så er det vel det motsatte av å være reflektert, som for meg betyr å ha kunnskap og tenke gjennom noe og gjerne se en sak fra flere sider.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat