Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 15:45   #30
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg var på jobb og ventet på at mannen til moren min skulle hente meg (han skulle handle noe på jobben min). Han var litt sen, så jeg ringte mamma for å høre om han hadde dratt. Da husker jeg hun sa at det hadde kræsjet to fly inn i Twint Towers. Jeg trodde hun bare pratet tull, men etter en liten titt på nettavisene, så fikk jeg det jo bekreftet.

I det stefar og jeg var og handlet fikk vi høre at et fly hadde styrtet i Pentagon, alle var helt målløse.

Jeg husker så godt jeg ringte Mannen på vei hjem; det vil si vi hadde bare vært sammen et par måneder da; og fortalte hva som hadde skjedd. Hørte han dumpet pladask ned i sofaen da han slo på tv'en. I det jeg kom hjem fikk jeg se det andre tårnet rase på direkten.

Vi hadde fått billetter til "Kvinner på randen" den kvelden, men da vi kom dit var forestillingen avlyst pga hendelsene. Av en eller annen merkelig grunn dro vi ikke bare hjem og så på nyhetssendingene i stedet, men endte opp på en film om terror på kino i stedet. Høl i hue egentlig.

Jeg tror rett og slett ikke det som hadde skjedd hadde gått helt opp for oss.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat