Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-06, 10:51   #40
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansattes påkledning

Som arbeidsgiver så hadde jeg reagert på en sånn påkledning. Det handler om å vise profesjonalitet. Og i alle yrker med publikumskontakt så tar det å gå rundt nesten naken fokuset bort fra yrkesutøvelsen. Det virker uprofesjonelt og useriøst. Jeg har selv påpekt kleskoder for medarbeidere.

Men jeg tror strengt tatt ikke UNGENE tar skade av det. Å se mye naken hud har ikke så mye med kroppsfokus/slankepress å gjøre syns jeg. Og unger har ikke vondt av å se at folk har ulike grenser/sjenanseterskler.

At de kommer hjem og snakker om det betyr kanskje mer at de syns det er litt pinlig? Og da kan man heller snakke litt om at det ikke er alle som forstår hva som er passende, og at det jo er litt synd for dem. Men sånn er det, liksom. Noe sånt.