Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 22:41   #11
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvitevarer til kjøkken

Vi har oppvaskmaskin fra ASKO, veldig fornøyd med den. Mest fornuftige innredning jeg har prøvd i hvert fall.

Ellers har vi nettopp kjøpt det nye kjøkkenet vårt, så jeg har ikke rukket å prøve de andre hvitevarene enda. Har valgt stekeovn fra IKEA (Electolux), med dampfunksjon. Jeg baker og steker mye, tenkte det kunne være nyttig (sto mellom den og pyrolyse). Induksjonstoppen er også fra IKEA. Valgt kun pga at det er den billigste induksjonsplaten man kan få tak i. Har ikke hørt noe spesielt negativt om den da. Kjøleskapet er innebygget og også fra IKEA (Elektrolux). Er nytt i sortimentet deres. Ser veldig bra ut siden det har veldig stor plass innvendig til å være innebyggingsskap. Ikke så stor plass i frysedelen, men vi skal ha en fryser i tillegg. Ventilator er fra Asko. Hørt mye bra om ventilatorer derfra. Trengte en med god kapasitet som samtidig var stillegående og ikke alt for dyr. Asko sin oppfylte alle kravene.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat