Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-11, 12:02   #8
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om alternativ bruk av bøker?

Jeg liker det ikke noe videre. Jeg liker bøker som kan leses i.

Noe slags alternativ bruk har jeg sans for, da. Jeg så nylig at et av de fine medlemmene her her inne bruker bøker som hjelpemiddel til å holde på plass skapdører som skal monteres, og at det kan man ikke bruke Kindle til! (Strengt tatt delt i en lukket blogg - men forhåpentligvis ikke sensitivt nok til at det gjør noe at jeg deler.)

Selv hadde jeg ikke hatt så fint presset plantesamling uten Store Norske Leksikon. Og min lille ørebetente sønn satte nok pris på å få låne Norton Anthology of English Literature, volum I og II, til å bygge opp senga si med, inntil vi rakk å kjøpe dertil egnede sengeklosser. Men iPod-ladere, Kindle-etuier og barskap? Næh.

Det betyr ikke dermed at jeg mener alle bøker har livets rett - jeg sorterer da litt i bokleveransene mine. (Jeg får kasserte bøker fra et par små bibliotek til gjennomsyn med jevnte mellomrom, nemlig. Det er mye ræl.)