Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 11:03   #131
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.316
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superlæreren?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg lurer bare på hva mange betyr? Betyr det at de fleste lærere ikke kan kommunisere med elevene? Halvparten? 1/3? Det er sjelden man får slippe unna med udokumenterte påstander på FP, og jeg har ikke tenkt å la denne passere heller.

Tjora er utvilsomt flink til å kommunisere, ellers ville han vel neppe vært på TV, og jeg kan være med på at det sikkert finnes noen lærere der ute som har litt å gå på når det gjelder kommunikasjon, men jeg tror ikke vi snakker om mange.

Jeg er overbevist om at det er mange lærere som kan bli bedre på å kommunisere med barn og ungdom - og for ikke å snakke om med foreldre. Skal jeg ta utgangspunkt i egen erfaring med lærere (både som elev og forelder) er det mange som har MYE å lære. Ikke glem at det fins endel lærere rundt om i landet, da. Tenker du at alle disse er utlært i emnet?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat