Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 08:31   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om alternativ bruk av bøker?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja, jeg visste egentlig at det var Fretex. Bøkene jeg så var gamle GGP og Pippi Langstrømpe fra 50-tallet. Dette er bøker som er lett omsettelig på de rette markedsplassene. Også sliter jeg med å se gjenbruksverdien i å kaste hele innmaten i en bok for å lage en ettårig almanakk av permen.

Jeg må også si at å gjenbruke bøker til andre interiørting er å utsette dynga med ganske kort tid. En uro av bokblader blir vel litt som 90-tallets tørkede blomster. Fine en liten stund og ellers bare støvete og klare for søppelbøtta.

men hvorfor er det verre å kaste gamle bøker enn gammelt annet? Et eksemplar av en bok er faktisk bare blekk og papir.