Sv: This is a rant
Jeg har en amerikansk svigerfetter (han er gift med kusinen min) som bor ikke så langt fra dere, Ulvefar. Han er kiropraktor og i tillegg til å være en jovial hyggelig amerikansk famiiliefar og bestefar ser han det som sin misjon i livet å redde folk fra legemiddelindustrien og De Onde Forskerne.
Han er en supertrivelig fyr som det var en fryd å ta med på sightseeing på Vestlandet og sånn, men når han setter igang å¨FB med misjoneringen sin... Hjelpes.
Jeg skulle ønske jeg turde å sende UlveRanten til ham. Men i og med at jeg liker kusinen min veldig godt, og han også, helt til jeg altså oppdaget de noe ekstreme holdningene til skolemedisin og forskning og slik, så jeg tror jeg lar være å gjøre ham oppmerksom på hva du har skrevet. :trenger guide i Morro Bay/Grover Beach/San Luis Obispo-området: I hvertfall intil videre. 
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|