Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-11, 12:44   #4
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PPT utredning, opplysning om foreldres problemer

Jeg synes disse opplysningene er irrelevante. Hvis mannen din hadde hatt et forbigående traume (feks på grunn av et dødsfall eller lignende) mener jeg det hadde vært relevant at PPT hadde vært klar over at det var midlertidige faktorer som var med i bildet. Slik du beskriver situasjonen med din mann så er den jo konstant? Og da, tja ... PPT kan jo ikke svinge en magisk tryllestav og gjøre om oppveksten til mannen din. Og jeg vet ikke helt hvorfor de skal vite om ting de ikke kan gjøre noe med? Hvis feks mannen din hadde nektet å få hjelp ville kanskje de kunne ha videreformidlet noe, men nå får han jo det.

Det jeg prøver å formidle er: Hvilken nytteverdi mener du at PPT skal trekke ut av denne innformasjonen?