Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-11, 16:05   #18
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telt: Hva trenger man egentlig?

Vi skulle campe på Friluftscampingen på Nord Koster for noen år siden og til dette formålet kjøpte jeg et ganske så fancy telt til flere tusen kroner (oh yes, i min verden er pris = kvalitet på alt av friluftstøy og utstyr ).

Men vi hadde jo overhode ikke behov for den type telt så jeg solgte det på finn til omtrent samme pris, og kjøpte en nytt billig telt på XXL til snaut 600 kr som fungerer helt utmerket til vårt formål. De "billige" teltene er også av god kvalitet nå så dere må tenke på hva slags behov dere egentlig har. Ja, skal man gå langt er vekt vesentlig men om det er mer for kortere turer ved sjø og i mark så trenger man virkelig ikke disse dyre teltene som koster en liten formue da de er laget for ganske ekstemt vær på fjellet.

Selgeren på XXL fniste i alle fall litt av meg da jeg fortalte hvilke telt jeg hadde kjøpte til Koster og Oslomarka.