Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-06, 11:59   #14
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lange innlegg?

Jeg har faktisk opplevd at svar jeg har skrevet på diskusjoner ikke er blitt lest ("jeg orker ikke å lese så lange innlegg. Det er mulig du har rett i det du skriver, men jeg gidder altså ikke å lese alt det du har skrevet") fordi det var litt langt. Det var kanskje på 30-40 linjer, med avsnitt.

Noen kan tydeligvis ikke undervurderes nok, men jeg regner med at advarselen (langt) heller kan erstattes med (drepende kjedelig) (pedantisk) (selvhøytidlig) (selvgratulerende) (provoserende) (perkfet) til beste for brukerne på dette forumet.

Ellers har jeg gjort meg de samme tankene som andre her, og har aldri noensinne unnskyldt meg for å skrive langt.