Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 16:46   #732
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Personlig synes jeg det er mest hederlig å gi min misnøye til kjenne i tråden også, når jeg rødprikker. Dette er fordi en rødprikk vanligvis er noe jeg fyrer av når jeg på en eller annen måte er uenig med vedkommende, enten det nå gjelder fremtoning, holdninger eller bare at vedkommende ikke stemmer SV. Når jeg også kommenterer i tråden, gir jeg vedkommende en mulighet til å svare på tiltale i diskusjonen. Slikt blir det bedre diskusjoner av, og jeg slipper gjerne barnslige forklarings-PM-er, som jeg ikke har interesse av å lese.

Det er en rødprikkevane det står respekt av!

Jeg synes nemlig at å vrenge ut av seg gørr per rødprikk også ikke gi mulighet til å svare (fordi man ikke "orker å forholde seg til PM'er, altså") er noe det ikke står respekt av. Det er bare barnslig bitching.

Jeg er helt uinteressert i å korrigere andre per rødprikk - alt av interesse (for min del) foregår i tråden.