Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 12:10   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.854
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kunden virkelig alltid rett?

Selvsagt ikke, men av og til står jo valget mellom å beholde kunden og ens egen integritet/sjelefred/dagshumør, og da må man jo bare velge.

Har man et tett og langsiktig kundeforhold, der man er like mye rådgiver som selger, så er det jo direkte uhørt å gi kunden rett når kunden beviselig tar feil, og særlig når kunden kan tape stort på feilen sin. Betjener man en kunde i en butikk, er det jo ofte mye lettere å la kunden ha rett, selv om det av og til kan være fordømt befriende å fortelle vedkommende akkurat hvor feil h*n tar.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat