Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 13:16   #18
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vogn? 3 hjul sportsvogn

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Sittestillingen på Teutonia Spirit S3 er ikke for tilbakelent på det bratteste, der er ryggen rett opp. Ulempen er at den har litt få justeringer, det er enten rett opp, halveis eller full liggestilling.

Du kan også snu sittedelen, så du kan velge om du vil ha barnet mot deg eller fra deg. Jeg synes det er en fordel å ha ungen mot meg den første tiden.

Må si jeg er med fan av å kunne regulere ryggen fritt mellom ligge / sitte, og ikke bare et par justeringsmuligheter. Sportsdelen på vogna vi har, har 4 hakk, og P&T blir noe av det samme. På sistnevnte er det i tillegg kronglete å endre fra ligge til sitte, når barnet er i vogna.

Enig i at det kan være greit å kunne snu sittedelen, men erfaringsvis så ser jeg at vi klarer oss fint uten dette også.