Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 15:23   #19
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.045
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kunden virkelig alltid rett?

Nei. Kunden har ikke alltid rett. Men kundebehandleren har heller ikke rett til å senke seg ned til nivået til kunden eller være "spydig og kul". Ihvertfall ikke i min kundebehandlerverden.
Det bør derimot være rom for å svare en kunde ala: Jeg vil så gjerne hjelpe deg, men da trenger jeg at du snakker ordentlig til meg.

Man må tenke litt større enn bare sin egen rygg. Hva med omtalen denne "ufyselige" kunden bidrar med i etterkant? Kost - nytte prinsippet kan jo vurderes litt mener jeg.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat