Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 19:20   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rett til leksehjelp

Takk for svar alle sammen.

Det er nyttig å vite hvordan det gjøres andre steder og jeg ser jo ut fra svarene at det praktiseres ganske likt når det gjelder påmelding. Vi fikk også beskjed her i fjor, da vi helt sikkert fikk info, at det var bindende målding på grunn av bemanning. Det er forståelig det, men jeg stiller som sagt spørsmål ved å nekte noen innpass. Det mamaria har opplevd var vel sånn jeg hadde forventet at det var.

Er det noen som vet om det er kommet noen regler for dette med bemanning forresten? Altså hvor mye og hva slags bemanning som skal være.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat