Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-11, 14:35   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebukser til mor

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

La oss bare si at alle strøpisspm kan få bo i denne tråden.

Lindex sine liker jeg ikke. HM sine syns jeg fort blir stygge i vask. Cubus har jeg faktisk ikke prøvd. Jeg har vært kjoledame i mange år, altså. Jeg syns bare jeg bruker for mye penger på strømpebukser.

Men det er kjempestore interne forskjeller mellom strømpebukser innen en og samme kjede, altså! Jeg har noen i tynn bomull fra HM samt noen i tykkere bomull som jeg elsker, og som har holdt seg fine veldig lenge. Andre igjen kan revne på tærne og i skrittet etter første gangs bruk.