Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 09:46   #20
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smarttelefon til tiåring

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Da har vi vært i byen og sett på telefoner, og ble anbefalt Samsung Galaxy S plus. Den har visst det meste som 2-eren har som er telefonen alle på jobben min kjøper for tiden. Han hadde selvsagt veldig lyst på den, men vi får tenke litt på det.

Jeg kjøpte Samsung Galaxy S da den var "det nye og kule", og er veldig godt fornøyd. Min telefon har flydd gjennom luften noen ganger () men har kun fått en liten ripe i glasset.

Hva angår forsikring, så ville jeg nøye vurdert pris opp mot nytte. De forsikringene man får i butikken er slett ikke alltid verd så mye. Sjekk kost opp mot nytte. Både det man betaler for selve forsikringen og det egenandelen koster.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat