Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 10:09   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knitpro - bestille fra utlandet?

Jeg kjøpte fra USA i utgangspunktet (fikk det sendt til en venninne der). Senere har jeg supplert fra www.getknitted.com. To ganger tror jeg at jeg har opplevd at festet mellom plast og metall på kabelen har røket, men det har vært etter en god del bruk, og ikke nok til at jeg ville gått tilbake med det uansett.

Mappe er lurt, jeg kjøpte med en knitpro-mappe i plast første gangen. Ellers finnes det mye fine mapper på etsy.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat