Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-06, 12:58   #274
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg kommer ikke til å være noen konsekvent rødpenn- og maktmisbruker. Men jeg skammer meg ikke over å rette vaffler til vafler. Uten at jeg mener noe vondt med det. Eller vil såre noen. Eller være slem. Hvis noen (og jeg har fått med meg hvem, tror jeg) reagerer på det, må de si i fra.

Jeg er forøvrig rørende enig med Tinetoff når det gjelder det forslitte dyslektisk-argumentet. Jeg er drittlei av å tvinges til å akseptere sms-språk uten tegnsetting, de grusomme dialektinnleggene, innlegg uten store bokstaver, samt alle de som rett og slett mister mening gjenom upresist språk.

Dette kan selvsagt innleggeren få tilbakemelding på gjennom en prikk, og det trengs ikke modereres i tråden.

Jeg er helt enig med deg i det du skriver her, unntatt dysleksiargumentet. Men det har jeg sagt nok om nå. Har etterhvert skjønt at det har vært brukt før et sted..... Ikke glem at alle har ikke deltatt på alle tidligere diskusjoner dere har hatt.....

Sist redigert av Jessica : 03-10-06 kl 13:05.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat